Kundeservice er vigtigt hos Orbicon Informatik

Hos Orbicon Informatik vil vi gerne sikre, at vores kunder har en god serviceoplevelse. Vi giver derfor også vores kunder standardiserede forhold, så alle har de samme vilkår. Vi tror på, at vi ved at have specifikke arbejdsgange og standardarder, er med til at sikre, at vores kunder bliver behandlet ens.

De generelle forretningsbetingelser og licensvilkår.

1. level support

Som kunde hos Orbicon Informatik har du mulighed for at benytte dig af vores support. Vi opdeler alle kundehenvendelser i disse tre kategorier og behandler dem i henhold til følgende.

 

Rammeaftale

Vi tilbyder at indgå rammeaftaler for vores kunders løbende behov for assistance. En rammeaftale sikrer blandt andet, at henvendelse om opgaveløsning igennem vores 1. level support kan igangsættes uden afklaring af betalingsvilkår. Hertil kommer, at man med en rammeaftale, opnår særlig fordelagtig prissætning på vores timesats.

 

Standard timesatser


Priserne er ex moms, gældende fra den 1. februar 2017.

 

Standard SLA

SLA, som er en forkortelse for Service Level Agreement, er en del af aftalen mellem Orbicon Informatik og vores kunder. Den beskriver vedligeholdelses- samt fejlmeldingsprocedurer og herunder blandt andet reaktionstider. 

Her er vores SLA.